To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, May 21, 2011

Trust

Än så länge har det varit en hyffsad dag. Men jag är rädd för att göra något som tar fram ångesten. Var i lägenheten innan och hämtade lite saker men det var skitjobbigt. Där är fortfarande för mycket saker som påminner om "grejer". Bara stämningen i sig gör att det blir för jobbigt. Jag fick andnöd och blev gråtfärdig och då var jag där i typ tre minuter...får vänta en vecka minst innan jag tar tag i det problemet.

Nu väntar jag på en sak som ska hända som kommer avgöra en hel del saker...det handlar om förtroende. Det blir liksom lättare att skapa det om jag känner att personen kan hålla vad den lovar eller/och säger. Annars blir det lite som innan... :(

Usch nu ska jag inte börja bygga upp ångesten igen. Ska istället försöka få den här veckan och nästa att gå snabbt så jag kan få prata med min älskling igen....

No comments: