To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, May 04, 2011

Passion

Intressant. Det är verkligen sant som de säger. Alla vill ha något som de inte kan få. Nu när man har pojkvän så vaknar de små liven till liv och inser det som jag har sagt i flera månader. Synd för dem. Men det är verkligen underligt. Jag orkar inte riktigt bry mig då alla min energi går åt att inte gå under av saknad till Mattias. Men att prata och sms med honom varje dag gör allting mycket mycket lättare och vi kommer ju träffas igen. Det handlar bara om tålamod. Jippie....tålamod :/.

Nu ska jag försöka ta tag i vardagen här. Klä på mig, sminka mig, äta pulver (som jag börjar med idag). Fick en ny smak: melon-passion. Är antingen skitäcklig eller fantastiskt god. Vi får se, ska testa den nu på morgonen. Sen ikväll ska jag på LBFs möte. Ska bli spännande. Är sjukt nervös.

Tillägg: Insåg precis att klockan var halv tre när jag skrev detta och ändå skriver jag att jag ska äta pulver nu på "morgonen" haha

No comments: