To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, May 21, 2011

En jobbig vecka

Ahh fick reda på idag att Mattias ska vara borta i en vecka och kommer inte vara kontaktbar via telefon eller sms. Hur ska jag stå ut?? Det kommer bli en tuff vecka, säkerligen lika tuff som den som har varit :/ men av andra anledningar...typ. Igår pratade jag lite med Hanna och jag kände att jag behövde lite stöd idag. Så jag infann mig hos henne klockan tio på morgonen och åkte hem klockan halv två inatt. Det bästa med den här dagen var att jag fick älta och prata och tjata hur mycket jag ville. Det var så skönt. Jag har aldrig fått göra det innan. Dessutom "gav" Hanna mig värdefulla insikter. Sedan är det svårt att koppla bort ångestmonstret bara sådär men sådana här dagar hjälper. Men Mattias har även hjälpt till att underlätta för mig då vi har pratats vid tre gånger idag. Skulle blivit en fjärde gång men älsklingen somna. Får väl försöka intala mig själv att jag överlever en vecka utan att höra hans röst...men det kommer bli svårt och jobbigt. Dessutom vet jag inte hur min ångest kommer att uppföra sig. Just nu i denna sekunden håller den sig undan, men varje morgon är den tillbaka. Dock hoppas jag att jag slipper imorgon. Låt mig vara normal...bara för en stund åtminstone....

No comments: