To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, July 20, 2007

37 cheap ones

Var på Sjöbo marknad igår. Har inte varit där på flera år, säkert 3-4. Köpte 18 filmer där. Alla nya och med fräscha fodral. Mycket nöjd. Har på tre dagar inhandlat 37 nya filmer!!
Handlade ju 13 stycken på Pay-C och sedan 6 stycken på Videomix igår, innan Sjöbomarknad.

Annars gick det skit dåligt på körlektionen och mitt knä gör fortfarande ont efter att ha halkat på jobbet (över en vecka sedan nu).

Suck! Fick iaf ledigt på måndag och onsdag, så nu jobbar jag inte förrän på torsdag. Härligt. En veckas ledighet (tors-tors).

Nu ska jag kila iväg och städa färdigt här i Genarp. SO LONG!

2 comments:

Lojsie said...

du är verkligen film-shopoholic. ;)

Köpte faktiskt tre filmer igår jag med. (3 st för 99kr) Hellraiser 2 (mkt bättre än 1an), Exorcisten - Begynnelsen (kan inte minnas om jag har sett den, men nu när jag tänker efter tror jag att jag har gjort det och inte gillade den...) och slutligen en gammal film från 70-talet som hette nåt med "Needle park" och var nog Al Pacinos debut.

Jexxie said...

Filmen heter Panic in Needle Park