To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, July 14, 2007

Jakriborg

Varit borta från internet ett tag nu. Har jobbat och jobbat och jobbat lite till. Är helt slut i huvudet. Ska jobba imorgon också. Sen är jag ledig på måndag och sedan jobbar jag tisdag och onsdag. Men på onsdag så kommer mamma hem till mig och vi ska äta hemma gjord pizza. GOTT! Sen har jag i och för sig en körlektion 07.30 på torsdagen, men det får jag överleva. Sedan ska vi gå i stan i Lund, jag och mamma alltså.

Har varit i Jakriborg med Karin och Lisa, i onsdags. Där var fint, det regnade dock. Super fin affär och bra café. Sedan var jag på IKEA med mamma i torsdags. Käkade där. Jag slutade 16.00 så vi stack direkt efter det. Sedan började jag inte förrän 12.00 dagen efter. Skönt. Tråkigt att sluta 21.00 dock.

Sedan har jag lyckats med att trilla på jobbet. Fick vatten under skorna i de hala korridorerna så jag halka. Skrapa upp hela knäet så där är ingen hud för tillfället, bara äckligt var-gojs.

Men nu ska jag strax käka lite pizza och försöka övertyga mig själv att det faktiskt är lördag. Känns ju inte direkt som det när man jobbar. Jag har inte jobbat helg innan nämligen.

1 comment:

Lojsie said...

För mig känns det snarare konstigt de få gånger jag lyckas vara ledig en hel helg i rad. Tror knappt jag har några sådana helt lediga helger under den här sommaren.

Hoppas knät läker fint. Känner igen det där med att halka när man som minst anar det.