To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, July 07, 2007

Sleeping Scrubs

Idag sov jag 12 timmar. La mig redan vid tio, då jag inte kunde hålla ögonen öppna. Efter att jag gått upp idag har jag städat lägenheten. Jag får ju besök av de gamla päronen (mormor, farmor och farfar) på måndag. Innan dess ska jag gå lite i Malmö med mamma. Var på Nova igår och handlade tre jätte fina och styra väskor för 550:- sammanlagt. En väska skulle i vanliga fall ha kostat 500:-, dessutom var det på Bianco och där är skit dyrt. Nu ska jag försöka relaxa lite med mat och Scrubs. Gjorde ett till IQ test förresten och fick lägre på det. Konstigt att man får mer på det engelska även om det inte skilde sig så mycket...ajja...

Förresten. Sjöng lite på SingStar då jag fått mitt femte. Det var förresten fullt med repor, men till saken. Jag sög riktigt på att sjunga. Antingen har jag slitit ut halsen, eller så har jag börjat trixa för mycket....vilket fall så tappade jag lusten och såg Scrubs istället. Har blivit mycket Scrubs på senare tid.

Have a nice weekend

1 comment:

Anonymous said...

haha, din lilla fuskare där! Övar på sing star så att du kan slå alla oss andra ovana.

Den första filmen jag såg på roskilde som var värdelös var Bunny Chow (eller något liknande hette den). Var om några nerdrogade sexistiska killar.

Är tillbaks nu från danmark förresten!