To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, July 02, 2007

Deep & Poetic

Idag hade faktiskt jag en bra dag på jobbet. Alla var trevliga och jag har koll på dusch och dylikt. Men som vanligt finns ångesten kvar som en sten i hjärtat och magen för den delen. Gud vad poetiskt...

JAG VILL HA MINA SINGSTAR......hoppas det kommer i veckan.
Sedan har jag beställt Scrubs säsong 2 eller säsong 3. Gillade faktiskt säsong 1, men sedan gillade jag Simpsons och Seinfeld (alla på S?!) trots att jag inte gjorde det innan.

Usch, sitter och tittar på Lyxfällan på tv. Får ångest. Känns som om jag kommer vara med där med min mani på att köpa filmer....och annat för den delen....tänk om jag kunde skärpa mig. Men samtidigt...palla samla ALLA pengar. Det är ju nu man lever, eller?

Känns som om jag har varit tillräckligt djup och poetisk för idag....so long!

No comments: