To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, July 21, 2007

Blog x 7

Igår satt jag väääldigt länge och fixade layouten på alla mina bloggar. Kolla gärna in det och rösta på vad du tycker angående de olika frågeställningarna. Gärna även här ovanför.
Sedan satt jag och fixade med mitt filmregister. Skrev in filmerna i torsdags när jag kom hem, men där behövde fixas lite så jag satt med det också igår.

Idag har jag istället slappat lite och ska senare till Karin. Får skjuts både dit och hem, praktiskt, då mamma och pappa ska iväg till Oxie. De ska vara där klockan 18.00 så de släpepr av mig innan. Puuuuuurferct! Sedan åker jag med dem hem när de sticker.

Till sist vill jag promota lite till för mina andra bloggar. Länkar finns i höger kanten och kolla in alla fina bilder och allt som jag fixat...

My other blogs are in english so they are open for everyone to enjoy! Except the one about my bowling club "Rollers". Some of the members are quite old so I have to write in swedish for everyone to understand it. Anyway, CHECK THEM OUT, there are links in the right column under "Signed Me".

No comments: