To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, July 10, 2007

Bluetooth and IR

Fixat lite med ringsignal och sms signal till min nya telefon. Fick äntligen klämm på Bluetooth och IR porten så jag kunde föra över saker från min gamla telefon. Dock kan man itne föra över saker man laddat ner....mycket störigt. Eller bara vissa saker....knepigt.

Jag har mega ont i huvudet och är jätte hungrig. Hoppas vi ska äta snart (jepp jag är i Jinnarp). Ska äta kycklingspett...mmmmm

Imorgon är min sista lediga dag, sedan jobbar jag 6 av 7 dagar med start på torsdag.....
Tors, fre, lör, sön, tis, ons. Not funny. Dock är alla dagar 7-16 utom fredag; 12-21

Vet inte om det är bra eller dåligt. Får se....

Önskar bara att skolan kunde komma igång igen så man kan träffa alla och göra något intressant.

I måndags var mormor, farmor och farfar och tittade på min lägenhet. Dock hade mormor varit där innan. Fikade lite och sedan bar det av till Jinnarp.

*deppa, sigh*

No comments: