To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, July 03, 2007

Sympathy for Ms Lennebo

Palla skriva.....ville abra sympatisera lite med Karin....som förhoppningsvis förstår vad jag menar...

Har förresten fått två av de tre Singstar som ajg beställt. Stackars grannar imorgon.
Sen ska jag antagligen till Karin på torsdag...trots att det blir lite stressigt med jobbet. De ska sedan ut till ett ställe som har en sandstrand inomhus....hmmm...hade personligen velat se det men jag måste jobba klockan 07.00 på fredag och då passar det sig inte att åka ifrån Malmö klockan 05.00. Dessutom kommer jag antagligen att vara jätte trött då jag slutar 16,00 på torsdagen och måste ta mig direkt till Karin. Förhoppningsvis kompenserar hon med lite god mat. Nääää....nu blev det långt iaf...



Goodnight....my precious..

No comments: