To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, July 17, 2007

Pay-C Bread

Igår när jag var ledig ringde det helt plötsligt på dörren. Det var min granne som lämnade över bröd till mig. Han jobbade tydligen som bagare och hade haft fullt i frysen. Fick 4 ciabatta, ett grovt bröd och en kanelfläta. Mycket trevligt!

Idag ringde pappa och fråga om jag ville följa med till Pay-C. Hela familjen stack dit och det har definitivt förbättrats (det vid centersyd). Handlade 13 st filmer (de hade mängder av nya, men jag hade redan de flesta). Sen handlade jag toapapper och massa annat som var billigt!!

Mitt knä är jätte dåligt, kan knappt gå utan att grimasera av smärta.

1 comment:

Lojsie said...

Vad kul med grannen. Var han snygg? ;)

Vad är det som har hänt med ditt knä?

Kram!