To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, June 21, 2009

42 tums LCD TV

Jag är numera en stolt ägare av en 42 tums LCD TV (Philips, Full HD). Mamma och pappa ville muntra upp mig nu när jag varit sjuk så vi stack till Net on Net och handlade idag. Stack även inom IKEA och handlade ett skitsnyggt tvskåp/bänk/hylla. Ska handla hemmabiopaket också, men hann inte mer idag. Härligt med en ny TV. Min andra var riktigt gammal. Till och med mormor har en platt-tv liksom. Nu börjar allt komma på plats i lägenheten och jag har bara lite smått och gått kvar att fixa innan allt ser perfekt ut. HÄRLIGT!!

Imorgon börjar jobbet. Inte så jättekul, men det är ju pengar. Börjar åtminstone inte förrän 13.00.

No comments: