To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, June 11, 2009

Delegering

Då har man gått och blivit delegerad på jobbet. Får numera ge medicin och ögondroppar, mm. Har inte velat vara det tidigare då de har haft strul, men nu kändes det okej. Fick en ordentlig genomgång, vilket så klart var bra. Dock visste jag det mesta sedan tidigare då jag sett hur andra gör.

Insåg att jag egentligen har ett rätt så bra schema i sommar. Lite kort om man nu ska klaga, då jag endast jobbar 8 veckor. Jag brukar annars jobba minst 10. Men nu blir man lite ledig istället.

Imorgon är det Liseberg som gäller. Jag och Lisa ska turas om att köra. Skönt att inte behöva köra hela vägen. Kan ju vara härligt att bara slappa lite också. Bra att vi ska ha mammas bil för där funkar ACn och man kan lyssna på CD skivor och radio. Dessutom är där bättre acceleration och utrymme över lag. Nu låter det som om jag hatar min bil men man måste ju inse att den är gammal...

Nu ska jag gå och städa färdigt här i Genarp (så att man får lite fickpengar) och sedan ska jag till Lund och möta Lisa. Dags att väga sig idag. Not good. Nu när det har varit student har man inte direkt bantat. Kommer antagligen att ha hått upp några kilon. Hoppas att det inte är för mycket bara....


bye

No comments: