To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, June 04, 2009

Inbrott?

I måndags hände något knasigt. Jag sov i Genarp och vaknade av att pappa var på väg till jobbet vid sextiden. Först hör jag hur han panikartat letar efter sina husnycklar. Jag ligger och funderar och inser att de antagligen ligger i min väska. Är för trött för att bry mig och väntar på att pappa sticker in huvudet och frågar om jag har dem. Letar upp dem och pappa springer iväg. Dock stoppas han av nästa problem. Det går inte att öppna ytterdörren. Låsen har gått sönder och handtaget bara hänger. Då undrar man direkt om någon har fifflat med dörren. Den kan ju inte gå från hel till sönder så där. Det brukar finnas en mellanperiod. Hör hur pappa går med tunga steg bort till vår huvudentre, som vi aldrig använder förutom när olika gäster envisas med det. Han går ut där och det får även vi göra. Idag ska det komma någon och fixa det, men jag tycker att det är allmänt skumt.

BTW

No comments: