To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, June 26, 2009

Sunburn

Har nu varit ledig och spenderat tiden i stekande värme. Har nog fått lite färg för det stramar lite i ansiktet och ryggen. Det gör inte ont dock. Imorgon är det jobb 7-16. På söndag är det 12-21 som gäller. Boring. Hatar när alla andra är lediga medan jag jobbar. Idag är det fredag och de flesta förbereder sommarmys och ledighet. Jag tycker däremot det känns som söndag och hatar det. Dock händer lite roliga saker imorgon. Ska åka direkt till Media Markt efter att jag slutat för att träffa mamma och pappa. Ska ju köpa hemmabio ljud till TV'n. Hann inte det i söndags. Sedan ska vi hem till mig och koppla in DVD spelare, tv-spel osv. Vill ju testa mitt nya SingStar och mina två nya Guitar Hero. Jippie! Innan Media Markt ska jag kila inom Bensons lägenhet. Han är ju på semester och jag har lovat att vattna blommor och tömma brevlådan. Kul med lite förtroende. Det är ju inte direkt ansträngande.

Nu ska jag gå upp och vila lite. Pappa ska betala räkningar (jag har precis gjort detsamma) och sedan blir det väl ett parti plump. Sedan måste undertecknad lägga sig så att hon orkar jobba imorgon. Suck. Tur att Sofia jobbar. Hoppas att hon inte är sjuk för då dör jag. På riktigt.

No comments: