To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, June 23, 2009

Dag 1 av 36

Usch! Trodde att det skulle vara annorlunda den här gången. Har ju ändå jobbat där i nästan två år. När jag gick upp kändes ingenting, när jag körde till jobbet kände jag mig bara lite nervös, så där vanligt. Dock kom ångesten sedan på jobbet. Lyckades ta mig igenom dagen tack vare att Lisa var där till 16.00 och Sofia var där hela kvällen. Så kommer det inte vara idag. Hade mega ångest igår. Lisa slutar redan 15.00 och Sofia 16.00. Sedan är det ingen som kan byta på måndag. Ska jag behöva ta ledigt?? ÅNGEST. Vi har inget vatten på jobbet. Äckligt när man ska gå på toa och man kan inte diska, laga kaffe eller tvätta händerna. USCH!

Måste överleva idag. Imorgon jobbar Lisa hela dagen så då blir det okej. Sedan får vi se. Usch usch usch. Vill verkligen inte ha ångest attacker igen. Det går liksom inte att kontrollera. Pinsamt. Men som sagt. Överleva idag är veckans utmaning.

Hejdå....ska till jobbet om en halvtimme

3 comments:

Lojsie said...

Snart kommer du att vara så pass utmattad att du inte kommer orka ha ångest

Anonymous said...

Ångest är inget man har bara för att man orkar att ha det. Ångest är nåt som man får när man inte mår bra. Man kan bli mycket dålig av det. Ånest får man när man blir så utmattad att man verkligen inte orkar att ta sig upp på morgonen

Jexxie said...

Snälla Anonym; Läs inte min blogg. Du tror uppenbarligen att du är bäst och att du är den ända som vet vad ångest är. Åter igen, du känner inte mig för då hade du inte suttit här och varit viktigpetter. Snälla. Gå och göm dig någonstanns tills du har något vettigt att skriva. Om det är så att du känner mig (vilket jag tvivlar på med tanke på dina kommentarer) så ber jag dig att våga skriva vem du är. Löjligt att sitta och kritisera när man inte står för det. Vet du inte vad ångest är? Ångest ser inte likadant ut för alla och kan verkligen ta olika form. Det finns milda former, men även extrema. Jag vet då jag fått behandling så kom inte och skriv på min blogg om något som du inte vet något om. Antagligen har du själv ångest eftersom du skriver så mycket om det men då borde du veta ovanstående. Om du blir störd över att folk använder ord för slarvigt borde du inte surfa på internet över huvudtaget. Det är ju ett sätt att beskriva något så att andra förstår. Man kan ju inte höra tonläget i en text, eller hur. Så åter igen; ge dig tillkänna eller lämna min blogg.