To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, June 19, 2009

Blää

Gick nyss upp. Har mått dåligt hela natten. Jag och Andreas har kräkts i omgångar. Har svinont i halsen och mamma säger att jag har feber. Fun on Midsommar!!! Yey.

Har fortfarande inte hört från journalistutbildningen. Dock kom L, P och K in vilket är superkul. Antagligen har inte jag kommit in då jag inte har fått något svar, eller så har de skrivit fel på min mailadress igen, men det tror jag inte. Satt dock och funderade på det här med utbildningen och kom fram till att det inte spelar så stor roll om svaret blir nej. Det är ju inte till journalist (i första hand) som jag vill läsa egentligen. Inte just nu. Jag sökte den ju "bara för att". Hoppas då mer på utbildningen i Helsingborg, som låter ordentlig och faktiskt utbildar i sådant som jag är intresserad av. Men men, kommer jag in så läser jag nog journalistutbildningen annars håller jag nog tummarna för Helsingborg.

Worst case scenario blir fortsättning på MKV, men det vill jag verkligen undvika till varje pris.

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Gick egentligen bara upp för att ta en Ipren och kolla mailen. Godnatt.

No comments: