To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, June 14, 2009

So little time

Är så megastressad. Har mängder av saker att göra. Inget i sig är stort, som vanligt, men det är mängder som ändå kräver sin lilla tid. På ett sätt får jag skylla mig själv för jag har skjutit på en hel del saker. Dock känner jag att jag måste få gjort det innan jag börjar jobba om en vecka. Hela helgen faller bort av olika anledningar, men på fredag är det till exempel midsommar och då hinner man inget mer än saker som rör det. När man jobbar har man ingen extra tid över för något heller. De få dagar man är ledig vill man göra något roligt och ta vara på tiden.

*Fixa några ändringar på uppsatsen och sedan lämna in en papperskopia och CD till handledaren.

*Har lovat att städa hos mormor (vilket är en halv dags arbete).

*Ska skriva sponsoravtal och sponsorbrev/häfte åt Rollers, samt våra sponsorer naturligtvis.

*Städa klart hela lägenheten, vilket inkluderar dammsugning, dammning, undanplockning, ommöblering och så vidare. Sedan ska kläder, papper, filmer med mera sorteras (ja det är viktigt)

*Åka till IKEA och handla minst en bokhylla och eventuellt ett prydnadsskåp. Sedan ska detsamma transporteras, monteras och placeras.

*Städa i Genarp och passa Eddie

*Hjälpa Andreas med en del saker som rör hans framtid, samt eventuellt fixa med den nya hemsidan. Andreas kommer ju att ha besök i två veckor sedan och kommer knappast att ha tid. Svårt att samordna allt....suck

*Fixa så att pappa får några (läs: hundratals) bildfiler till sitt jobb innan han går på fyra veckors semester med start nästa vecka.

*Träffa en kompis som jag inte sett på månader innan hon åker tillbaka till sin hemstad långt låååååångt bort.

*Beställa foton innan min rabatt går ut nästa vecka.

Det här är bara några av alla saker jag MÅSTE få klart den här veckan. Fick lite panik för någon timme sedan och beslöt mig för att ta en promenad för att rensa tankarna. Passade även på att handla lite mat. När jag kom hem hade jag en massa missade samtal på mobilen. Smart av mig att inte ta med den då jag antagligen inte hade fått en så avslappnande promenad som jag behövde. Två samtal var från päronen och resten var Dolt Nummer. Hatar när det är dolt nummer. Man kan ju inte direkt ringa upp då och ingen talar ju in meddelanden på röstbrevlådor längre....

Något Liseberg är det inte tal om. I så fall om det hade varit senare i veckan, men kanske inte ens då. Får se om man lyckas åka senare om vi mot förmodan är lediga samtidigt. Suck..
Nu ska jag lägga mig. Hemtelefonen funkar inte (som vanligt) och mobilen är nästan helt död (måste ha det sista batteriet till väckarklocka, panik...). Kan inte hitta min laddare så jag antar att den är kvar i Genarp. Är det inte härligt att vara så smart....*klant*. Om någon måste nå mig så maila eller något för jag kommer att kolla min mail då och då. Godnatt

STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Me & Bob


Inte blir det bättre av att ingen i ens omgiving kan låta en vara heller. Tjat tjat tjat. Bara acceptera liksom. Istället är det tusen frågor som gäller, utan minstra intresse för svaren. Är det det man har vänner till????

No comments: