To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, July 06, 2009

Dag 10 av 36

Då var ännu en dag avklarad. Skönt. Var lagom lugn också, bortsett från att strömmen gick. Alla branddörrar stängdes och inga maskiner fungerade (naturligtvis). De flesta fick panik över att det inte gick att laga kaffe, men i och med att jag inte sitter fast i det beroendet tog jag det ganska lugnt. Strömmen gick inte förrän vid 11.00, vilket innebar att alla (nästan) kommit upp ur sängen. Tur det för annars hade vi fått riktiga problem. Tänk att inte kunna använda liftar eller höja och sänka sängarna. Men men....nu gick jag hem vid 15.00 så jag orkade inte bry mig. Hoppas dock att problemet är löst till imorgon.

Tråkigt nog var Sofia sjuk. Hade verkligen behövt prata med henne. Får väl hoppas på att hon är frisk till helgen!

Störigt att inte ha något internet eller hemtelefon. Dessutom fick min mobil problem då det stod att jag inte hade någon sändning. Kände mig enormt isolerad, fick nästan lite panik. Hemskt att inse att man har blivit så beroende av tekniken. Men mobilen fixade sig till sist iaf.

I Lördags ägnade jag dagen åt att packa upp mina nyinköpa grejer. Var ju i Höganäs i tisdags och handlade massor. De har ju ändrat lite också så vi höll ju på att missa en hel affär. Men vi upptäckte det dock i tid. Härligt att handla Iittala, Höganäs Keramik, Orrefors, Marimekko osv till enormt låga priser. Det blir nästan farligt....

No comments: