To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, July 30, 2009

Dag 24-26 av 34

Det är bestämt! Jag har fått ledigt!!! Bara 8 dagar kvar!!!

Den här veckan har flytit på rätt så bra. I måndags blev det lite liv på jobbet, men det är åtgärdat nu. Igår jobbade jag kväll med Sofia och Gunilla vilket gick supebra. Allting flöt på och vi var klara tidigt. Samma sak idag. Lisa jobbade 8-12 och Sofia 12-16. De flesta var uppe till halv nio och sedan segade dagen sig fram. Idag var det dock ett "bra seg". Hade roligt och alla var på gott humör. Ska bli skönt att vara ledig i tre dagar nu. Sedan är det sexdagars vecka som gäller och till sist två dagar, då bara nice people are working!!

Igår såg jag och Lisa The Strangers hemma hos mig. Okej film som dock slutade lite abrupt och tråkigt. Men men, man börjar bli van vid det. Vi käkade lite grönsaksstavar och dipp. Mumsigt!


Nu ska jag städa färdigt och avsluta Kräftskivegrejset. Bye

No comments: