To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, July 28, 2009

En helt vanlig tisdag

Idag har jag mest sysslat med förberedelser inför Kräftskivan. Hann det mesta, men får göra lite på torsdag eftermiddag och fredag förmiddag. Jag och mamma hann även en tur inom Maxi. Dock glömde jag handla hälften som vanligt. Glömde toapapper, ketchup och måltidsersättningar. Men kom ihåg smör...haha

Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar tolv imorgon. Måste tyvärr jobba med en störig människa, men bara en kort period.....tack och lov. Sedan på kvällen blir det filmkväll med Lisa. Ska se The Strangers och käka grönsaker med dipp. Sedan ska båda upp och jobba på torsdag morgon. Men men.....GODNATT


Förresten.....gissa vad jag mer gjort idag...jag stukade min andra fot. Har haft så ont i ryggen, samt min högra fot att jag automatiskt lägger mer tyngd på vänster fot. När jag då gick i trappan så vek sig min fot helt plötsligt så nu är även den full med blåmärken.....SCORE!

No comments: