To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, July 26, 2009

Dag 22 av 36: Ryggsmärta

Jobbade delad tur igår. Precis innan jag skulle gå på rast så hjälpte jag en boende på toaletten. Då knäckte det helt plötsligt till i min rygg och smärtan var fruktansvärd. Efter det så gör det ont att sitta, ligga, stå, sova, äta, andas.... Gör ont vid svanskotan liksom. Jäkla typiskt. Jag kan inte vara hemma heller för jag har redan missat en helgs OB. Det är något farligt med de delade turerna. Usch, har ju en kvar. Vad händer då? Kommer jag att slå i huvudet.

Igår kväll var mega jobbigt att jobba då ryggen värkte. Jobbigast var dock när vi inte hade något att göra (vilket var de sista tre timmarna). Då satt man bara och tänkte på smärtan. Även om det är jobbigt att jobba också så har man annat att tänka på då, och tiden bara rusar iväg. Det gjorde den INTE igår.

Idag är det 8 - 16 som gäller och imorgon är det 7 - 16. Hade hellre varit hemma och vilat ryggen, men måste åtminstone försöka. Att ligga hemma är nog inte så kul heller. Då känner man nog av det ännu mer.

Nog med självömkan. Igår var ju föräldrarna här och hjälpte mig att sätta upp hyllor med mera. Blev superfint och mer hemtrevligt. Har bara lite små prylar som ska undan, sedan är det perfekt.

Nu har jag inte tid mer för jag ska torka håret och sedan kila iväg till jobb. Ha de så länge!

No comments: