To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, July 18, 2009

The Strangers

Köpte en hel del filmer på Sjöbomarknad. Dock köpte jag en som jag aldrig har hört talas om, eller inte hört så mkt om (The Strangers). Det var en skräckis med Liv Tyler och Scott Speedman. Det verkade vara min typ av skräckis och nu när jag kollat runt på bland annat IMDb så är jag övertygad. Dock kommer nästa problem. Vill verkligen inte se den själv...


När jag kollade postern för filmen insåg jag att jag har sett postern tidigare, för ett år sedan kanske. Ville se den då med. I och med att den har kända skådisar så kanske den är bra också?!




1 comment:

Anonymous said...

Hej Jessica

Du kan se den med mig. Kom över till oss så tittar vi

Kram Carina