To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, July 26, 2009

Dag 23 av 36

Guud vad tiden har segat sig fram. Morgonarbetet var klart strax efter nio. Sedan hände nada fram till tolv. Lunchen gick fort och sedan gick tiden långsamt till fyra. Trevligt folk som jobbade men har man inte så mycket att göra går tiden sååååå sakta. Efter jobbet blev det dock IKEA med mamma. Handlade några filtar och kuddar. Handlade även ett badrumsskåp då jag blev inspirerad av Lisa. Vet inte riktigt om jag ska ha det i garderoben eller var. Får se när det är monterat. Lisa, du får komma hem till mig och hjälpa mig att montera...haha

Nu har jag bara en delad tur kvar. Skööööönt.

No comments: