To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, July 08, 2009

Dag 11 av 36

Tisdagen förflöt ganska smärtfritt. Åkte till Genarp och där bestämde jag och Andreas oss för att sticka till min lägenhet under kvällen. Stoppade in Eddie och annat i bilen och körde till Lund. Andreas hade inte sett hur allt blivit sedan jag köpte TV, vilket var en av anledningarna till att vi stack. Men sedan tror jag att han behövde en paus från datorn. Oavsett anledning så var det trevligt. Vi lämnade av Eddie och gick sedan bort till Malmborgs och handlade. Så när Midsomer Murders började satt vi där med varma mackor och annat gott. Efter programmet började jag känna mig trött. Jag insåg att jag ju jobbat tidigare under dagen så det var ju inte så konstigt. Sov läääänge. Dock var man tvungen att gå upp till sist för jag skulle träffa H vid ett. Kul då vi inte setts på säkert några månader. Handlade lite frukostbullar ovh satt och pratade en stund. Nu är jag dock tillbaka i Genarp.

Eddie var riktigt duktig och gnällde knappt. Han brukar gnälla lite när inte mamma och pappa är där, eller när han är i min lägenhet överlag. Han saknar väl att kunna springa ut och in som han vill i trädgården. Men nu var det inga problem. Han var även duktig när H kom på besök.

Ringde förresten och pratade med ComHem (två gånger) och de sa att teknikerna skulle titta på det. Jaha, liksom. Nu har jag varit utan telefon och internet i två månader. Hoppas att de fixar det snart....

No comments: