To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, July 31, 2009

Fredag hela veckan

Tänk om det kunde vara det. Gud vad härligt. Idag har jag mest städat och suttit vid datorn. Har precis skrivit ut det sista till Kräftskivan. Lite tråkigt att ingen jämnårig kommer att vara här, för när tävlingarna avslutas är det ju inte såkul kanske. Får se fram emot maten då, haha.

Har även varit en kortis hos Patrik som har fyllt 25 år. Han har jättefin lägenhet på markplan. Där finns en liten uteplats som är himla mysig. Det är det enda jag saknar i min lägenhet. Men samtidigt hade det kanske inte varit så trevligt med en uteplats precis vid tågstationen....eller?!

2 comments:

Fia said...

Saknar också uteplats.. tänk min lägenhet med uteplats som min fina balkong..=(

Jexxie said...

ja det hade varit nice!!