To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, August 05, 2009

Dag 27-29 av 34

Dag 27 var trevlig men långsam. Jobbade kväll med Lisa och Sofia vilket var härligt. Dock tickade tiden sig fram sååååå långsamt. Tack och lov att man slutade åtta, även om det var trevligt folk. Mådde inte så bra där på kvällen och det kändes även på tisdagen när jag jobbade. Var en tung morgon och gick hem vid tilv, då kvällspersonalen kom in. Idag har jag sovit hela dagen i princip, men har ändå ont i huvud och hals. Sjukade mig imorgon också, men sedan hoppas jag att jag mår bättre för jag jobbar fredag-söndag. Kan inte missa hur mycket som helst. Får se hur det känns imorgon.

Hade några paket jag var tvungen att hämta ut igår. Jag drar alltid på det så igår var sista dagen innan de skulle skickas tillbaka. Trots huvudvärk fick jag springa bort till hemköp och Malmborgs (inte så långt bort men ändå) för att hämta. I det ena paketet låg Wii Sport Resort. Ville gärna testa, men huvudet sa ifrån och jag hann bara prova fäktning (vilket var skitroligt). Får testa det mer i helgen.

No comments: