To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, August 26, 2009

Bil, Bio, Bowling, Smycken

Mycket har hänt den senaste veckan. Här är en sammanfattning!
.
* Yey! Jag har en ny bil! Pappa köpte farfars bil, då han inte ska köra mer. Det är en Toyota Corolla från typ 2001-2002. Härligt med en ny fräsch bil med fläktar, fungerande radio och som inte låter. Woho! Den här bilen är lite mindre så det blir dessutom lättare att parkera och dylikt.

.
* Den 21 augusti var jag och lärde mig göra smycken. Det var väldigt lätt, men blev superfint. Jag och mamma köpte hem lite grejer så att man kan göra i lugn och ro här hemma. Där blev man lite stressad för man ville hinna med så mycket som möjligt. Blev extra nöjd med ett par av örhängena somjag gjorde. De med en svart boll med pärlor på.

.

* Var även på bio i lördags och såg Inglourious Basterds. Gud vad bra den var. Läs min recension här: Inglourious Basterds. Älskar verkligen Quentin Tarantino
.
* Igår spelade A-laget träningsmatch mot bowlingklubben Centrum i Arlöv. Det gick hyffsat (660) så det är A-laget på lördag som gäller. Då spelar vi också i Arlöv så det är bra att man har fått känna lite på banorna innan. På söndag spelar B-laget i Malmö (Baltiskan) och då är jag lagledare. Kul att komma igång med allt igen. Dock börjar inte C-laget förrän nästa helg igen.....då jag ska få min tatuering!!!!!

No comments: