To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, August 08, 2009

Dag 31 av 34

Vild och galen dag. En boende spottade först i maten och slängde sig sedan ner från sin rullstol. Sedan var där lite byteshandel på G mellan några andra pensionärer. De bytte bland annat rullatorer med varandra. Sedan var där massa små grejer som bara gjorde att man ville hem. Skönt dock att det är trevligt folk som jobbar. Extra skönt att Sofia jobbar. Dessutom jobbar hon samma tider, så imorgon har vi båda delad tur. Då vet man att man kommer "överleva".

När jag kom hem så åt jag lite mat och sedan somnade jag på soffan. Såg på How I met your mother. Jag älskar den serien. I början tyckte jag att den var rolig och bra, men nu tycker jag att den är fantastisk. Den har utvecklats och blir bara roligare och roligare. Jag sitter till och med och skrattar rakt ut när jag är själv. Det är inte ofta jag gör det.

Tittar mycket på LA Ink. Det går varje dag (3 gånger om dagen) på Discovery Travel and Living. Efter det går Miami Ink, dock gillar jag LA bättre. Blir mer och mer sugen på att göra min tatuering. Har många idéer och det kommer antagligen sluta i olika tatueringar på olika ställen, men problemet är att det är svårt att få tid. Får ta tag i det nu när jobbet slutar nästa vecka. LÄNGTAR!!!

No comments: