To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, August 21, 2009

Tattoos & Eddie Izzard

Såå! Då har jag ÄNTLIGEN bokat tid till min tatuering. Den 5 september blir det. Hoppas att Sofia kan följa med! Stället är House of Pain, Malmö (där Sofia gjorde sin igår) som verkade riktigt bra. Sedan känner jag några andra som gjort ett flertal tatueringar där. Det var inte dyrt heller, om man jämför med vad de skulle ha i Lund. De ville ha 2000:- för min, vilket låter rimligt. Skulle gått på 2500:- i Lund. Sofias blev jättefin! Men det tänker väl hon knappast på nu, istället går väl tankarna till stackars Chippo... Vi tänker på dig, det vet du!

Sen har jag även lyckats boka biljetter till Eddie Izzard i december. Gick itne att göra det ifrån Genarp, men tack och lov från min lägenhet. Jag och Andreas ska gå när hans show är i Malmö (nya arenan) den 18 december. Ska blir jätteroligt!!!!! Ska hämta ut biljetterna nu i helgen!!!!!

Ooo, längtar till träningsmatchen som är nu på tisdag. Varje år spelar Rollers (A-lag) och Centrum (från Arlöv) en träningsmatch. Centrum ligger lite bättre till och har lite bättre snitt, men det brukar vara rätt så jämt och vi vinner väl vartannan gång. I år spelas matchen i Arlöv (vartannat år i Lund). Det är som sagt på tisdag och jag längtar. Ska bli skönt att komma igång med matcherna. Har fått till ett riktigt bra strikespel med mitt fingertip klot. Nu ska bara det andra klotet komma igång igen.

Men men, nu väntar en händelserik helg och sedan en händelserik vecka. Lördag nästa vecka kommer nog bli mysig, då jag ska träffa en gammal kompis. Men än är det långt dit.

1 comment:

Fia said...

Gulligt skrivit.. har inte fått din blogg att funka innan men nu kan jag läsa =) Gonatt, snart jobb =(