To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, August 07, 2009

Dag 30 av 34

Den här dagen flöt på bra. Insåg i går kväll att jag inte börjar förrän åtta idag så det var skönt med en extra timmes sömn. Dock vägrade min mobil att ringa så jag vaknade 07.20 med lite panik. Fick rusa upp och snabba mig att göra mig i ordning. Tur att man har bil.

Passade på att ta ut min komp. Slutade alltså 15.15 istället för 16.00. Stor skillnad!!

Sitter och slappar hemma hos föräldrarna. Skönt att sitta vid äppelträden (i skuggan) och låta vinden svalka en. Härligt! Ska snart grilla och allmänt mysa. Imorgon är det 7-16 och på söndag är det 7-21. Tråkigt, men på måndag blir det skoj. Är ledig tre dagar och på måndag ska jag iväg någonstans. Ej bestämt vart, men någonstans där det är kul! LÄNGTAR!

No comments: