To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, August 13, 2009

Dag 33 av 34

Näst sista dagen. Jobbade kväll. Trots en del otrevligheter gick dagen snabbt, tack och lov. Nu är det bara en dag kvar att jobba; imorgon 8-16. Efter det ska jag träffa familjen på Maxi. Ska försöka storhandla. Dock har jag en tendens att få minnesförlust när jag går in i en mataffär. Jag glömmer allt som jag ska ha och kommer hem "tomhänt". Ska göra crepes imorgon....mmm Kanske sticker inom Nova. Vet att det var något jag skulel titta på men minns inte vad. Kommer väl förhoppningsvis ihåg det imorgon.

Träffade Sofia idag innan jobbet. Efter lite byteshandel pratade vi lite. Härligt med någon som har sunda åsikter och inte är rädd för att säga det. Ska hänga med henne nästa vecka d¨å hon ska tatuera sig. Ska ta med mitt motiv och se om jag kan boka in en tid. Måste bli av.....längtar.

Fick elräkningen idag. Tråkigt! Varför ska alla räkningar komma samtidigt; radiotjänst, elräkning, mobil/telia räkning osv. Hatar kvartalsräkningar. Hade hellre haft det en gång i månaden.

Usch. Farmor fick åka in på akuten idag. Hon ska ligga kvar på sjukhuset i minst en vecka. Efter att ha pratat med mamma fick jag lite deja vu känsla angående en del patienter där jag jobbar. Hoppas att det inte slutar på samma sätt bara. Suck.

Nu ska jag försöka sova. Får gå upp lite tidigare imorgon för att fixa lite som jag inte orkar göra nu. Sedan blir det nog lite drygt imorgon, men jag orkar inte bry mig för det är SISTA DAGEN!!!

2 comments:

Carina said...

Hej Jessica

Ringde morfar idag för vi hade tänkt hälsa på dom imorgon. Då sa han att mormor var dålig.
Jag tycker också att det är tråkigt men hon får den bästa hjälp på sjukhuset. Får se om hon orkar med att jag kommer upp och besöker henne en liten stund på måndag.

Ha det bra KRAM Carina

Jexxie said...

Det orkar hon nog. Hon sa att hon hade tråkigt