To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, November 26, 2006

Bowling

Bowlade på Baltiskan idag. slog först 119. Hade problem med första slaget. Slog sedan typ 145, slog bra efter halva den serien. Sedan slog jag 188 i tredje. Tänkte att då blir det lätt 600 idag. Behövde bara slå 149...vilket inte borde vara några problem. Dock uppstod det just problem inför fjärde serien. efter att jag hade slått ett fin första slag och sedan spärrat hände en sak (som jag inte går in i detalj på) som sabbade hela mitt jävla spel. Slog 99.....NITTIONIO......jäkla skit serie.
Fick 550.....vad är det liksom.

Efter Bowlingen var det direkt hem och baka två kladdkakor. Sedan skulle vi fira Maja (min mormors syster) och vi skulle då ha kladdkakorna som dessert. Kom precis hem och har inte hunnit plugga ett dugg.
Åkte hemifrån 07.45 och kom hem 19.15.
Jag är jätte trött och seg. Får skriva sammanfattningen i morgon och på tisdag.
Kommer dock gräma mig för bowlingen länge, länge...

3 comments:

Anonymous said...

Din blogg är något av det intressantaste läsmaterialet som jag vet :oD
Du skriver väldigt fångande! Keep it up! /Anne

Jessica said...

Håller med föregående "talare" ("skrivare"?? *lol*) ... tycker det är jättekul att läsa din blog! :)

Jexxie said...

Tack för alla värmande ord!!!