To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 22, 2006

Positivt överraskad

Var återigen på körskolan idag. Gick mkt bättre än igår, tack och lov. Nu är det två veckor till nästa gång så jag kan träna lite hemma innan iaf.
Har bestämt mig för att inte skriva sammanfattning på Film History boken, som jag hade tänkt att jag skulle. Det hinner jag inte helt enkelt. Dock var det ett bra inlärningssätt. Får göra det till nästa salstenta.

Såg precis "The Red Shoes". Förväntade mig att den skulle vara långrandig och enormt tråkig. Men den var extremt vacker och jag blev mycket positivt överraskad. Jag skulle ju inte se om den om jag ville se mgt muntert, men där var ändå ngt som gjorde att jag fastnade rejält. Jag kollar nästan jämt på klockan när jag tittar på film. Inte alltid för att filmen är tradig, utan mer för att, ja...jag vet egentligen inte varför, men så är det iaf. Nu gjorde jag det dock inte, utan den 2 h 10 min långa filmen bara flög förbi...

Nu ska jag ta ngt att äta för jag har en stigande huvudvärk.

See you later, alligator
For a while, crocodile

1 comment:

Jessica said...

Skönt att höra att körningen gick bra - alltid trevligt! :)

(och du har svar på din kommentar i min blog där oxå!)