To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, November 25, 2006

Bara en telefon

Var på Nova idag. Har ju fått pengar, igår. Handla färdigt till Andreas och jag handlade en sak till pappa. Handla lite till mig själv också. Åkte sedan till bowlingen och såg pappa och Andy spela. De mötte GS (ett annat lundalag). De förlorade förra matchen så det var hämnd som gällde. Dock gick det skit oh vi förlorade med 11-9. Grymt störigt. Men man ska inte klaga, vann en med 1 pinne... Sedan dess har jag suttit framför denna beroende framkallande maskin. Var meingen att jag skulle skriva på sammanfattningen. Dock bara slutföra kapitel 9 som jag hade 6 sidor kvar av. Är fortfarande inte färdig. Hittade en bra sida med fina bilder...men varje gång internet har slutat fungera har jag faktiskt jobbat med tentan dock.

Trodde först att internet inte skulle fungera alls. Men det löste sig, dock har vi endast EN telefon som fungerar nu i vårt hus och det är inte äns den bärbara. Det är väl bra i ett 460 kvadratmeter stort hus. Jag har dessutom rum i källaren, och det är INTE där telefonen är. Den är inne i mamma och pappas sovrum. Kul att springa in där varje gång man känner för att ringa...


Men men....ska försöka avsluta nu och gå ner och se "The Nightmare before Christmas". Skulle sett den igår egentligen, men det slutade med att jag såg extramaterialet bara. sen var jag för trött för filmen..!


Godnatt

No comments: