To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, November 30, 2006

Pluggkväll

Skrev ingen blogg igår. Satt och "pluggade" med Karin och Lisa. Dock har jag filmbevis på att det var mest skratt. Dock hjälper det lite att man pratar och diskuterar högt de olika tenta frågorna. Kompendierna är också bra som vi har skrivit.

Ska skriva ner lite om Ingmar Bergman nu och skicka till K & L. Skippar bowlingen idag. Måste plugga mera (tenta på lör). Imorgon ska vi dessutom ha gäster så då vet man hur det blir.

Vi såg två filmer igår också. Egentligen var det meningen att K & L skulle åka hem (de kom vid 14.00), men vi blev inte färdiga så de sov över till idag. Därför hann vi se både Vertigo och A bout de souffle. Den andra var sådär. Rätt händelselös och vi såg den vid 02.00 på natten.

Vi blev extremt höga på socker och skratta konstant. Vi fick inte mkt gjort, men ändå tillräckligt. ska dock börja en vecka tidigare nästa gång...

Måste bara nämna Karin igen....hon och hennes jäkla kanal 7. Orkar inte gå in på detaljer, men hon har lite fel bedömningar att klara ut....Två och halv män, (eller hur heter det inte så...)

Ajja väntar på mat som förhoppningsvis höjjer mitt blodsocker som är på minus 100 just nu. Har bara ätit en chokladboll idag och det gav mig en snabb rush under pluggningen i skolan, men nu är jag på botten igen...


Ha de bäst och tänk på mig på lördag mellan 08.00-12.00

No comments: