To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 20, 2006

Trött

Det var längesedan jag var så här trött. Jag gick iof och lade mig vid halv två, två igår, men detta är ju absurt. Jag har fanimej gäspat hela dagen så att tårarna har börjat trilla nerför kinden. Jag gick i skolan 9.15-12 + att vi hade mentorsmöte. Tog bussen hem vid 14.13. Alltså ingen jätte lång dag som jag har fått utstå. När jag då kom hem tittade jag igenom min mail och övrigt och sedan började jag skriva lite sammanfattning på en filmbok. Börjar ju bli lite stressad angående salstentan den 2 dec. När jag skrivit tre rader börjar ögonlocken falla ihop och jag ser inget för tårarna i ögonen. Går därför och lägger mig.

Nu är det 10 minuter sedan jag gick upp och jag är fortfarande skit trött. Tänkte sammanfatta två kapitel idag, men det kan jag ju glömma. Hoppas att det är en temporär trötthet, för imorgon ska jag till körskolan och då vill jag var apigg som en mört och göra bra ifrån mig.


Förresten, undrar varifrån jag får energin att skriva här.

Kanske håller jag på att piggna till?!?!


Antagligen kommer jag inte palla skriva ngt på min film blogg. Inget av värde iaf.


Jag borde nu stänga ner allt vad internet heter och fortsätta med tentan men ... vi får se helt enkelt.

Jag måste ju äta också och det har jag inte gjort.


Nu känns det som om jag bara babblar, vilket betyder att det är dags att sätta punkt.
...PUNKT...

1 comment:

Jessica said...

Hey!!!

TACK för kommentar i min blog - KUL att du oxå börjat blogga!! Har tänkt att ringa dig hur länge som helst, men alla kurser och eländen har varit HELT VANSINNIGA!! (kursen vi går nu innebär 5 skriftliga och 5 muntliga redovisningar på lite drygt 4 veckor - INTE KUL!!!) ... vore jätteskoj om vi kunde träffas nån dag dock!!! Är ju faktiskt min tur att bjuda hem dig hit nu! *lol*
Vi hörs!!!
KRAM