To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, November 28, 2006

Färdig!!

Nu är jag äntligen klar med den jäkla sammanfattningen. Satt 15.00-05.00 igår och nu har jag suttit från 13.00-21.00. Men jag är färdig. Dock ska jag ju inte sluta plugga nu, men jag slipper dock skriva ner allt, vilket tar mer än dubblet så lång tid. Ska börja MYCKET tidigare nästa gång.....


L¤O¤V¤A¤R

Det är nästan som om man inte riktigt vet vad man ska göra nu...nu när jag inte MÅSTE sitta och skriva alla lediga timmar. Men jag ska nog gå ner på mitt rum och plocka undan lite. Lisa och Karin kommer ju hit imorgon. Håller just nu på att skriva ut allt jag har skrivit gånger 3.

Imorgon kommer ju som jag nämt ovan, Karin och Lisa hit. Vi ska plugga lite, de ska dricka kaffe och sedan ska vi se film. Ska bli roligt, trots att det är plugga vi ska göra.

Har tyvärr inget annat kul att meddela...

4 comments:

Jessica said...

SKÖNT att du är klar med sammanfattningen iaf ... jag begriper ju att det blir mer pluggande och så - men man får ju ta en sak i taget iaf!!!

Hoppas det blir trevligt imorgon!!!

Jexxie said...

hoppas jag med! nu är det "värsta" över iaf..

Shitpit said...

Du hade tur fröken som kunde få lite ledig tid! pga tyskland fick jag sitta mellan 12 - 22 från söndag tills i tisdags! och nu ska jag sätta mig och skriva sammanfattningar igen. TILL DIG. hope youre happy biatch! ;D

Jexxie said...

shitpit: Tack för din insiktsfulla kommentar Karin :)