To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, November 18, 2006

Växjö + Tentaångest

Var i Växjö idag. Pappa fick nyligen ett nytt jobb (eller nytt var det inte, men bättre) och jobbar då den mesta tiden i Växjö (mån-tors). Var och såg hans kontor och övernattnings-lägenhet. Mkt fin och mysig. Hade det inte varit för att den låg i Växjö så hade jag snott den. Den kunde ju legat i Lund eller Malmö. Den låg nära till allting ... fusk
Gjorde en kort dokumentär film i lägenheten så att min bror, som inte följde med, kunde se hur den såg ut. Ska alldeles strax visa den för honom. Det roligaste i filmen är nog när jag snubblar. Det var ett trappsteg ner till sovrummet och pappa berättade det lite för sent. Det var kolsvart och jag gick bara in. ett trappsteg kan göra mkt skillnad. sedan gör jag fanimej om misstaget när jag ska gå in och släcka. OTROLIGT, snacka om guldfisk minne. Känns som den där betjänten i "Grevinnan och betjänten".

Spelade match idag. Vi vann med 17-3. Dock sumpade jag mig i de två första serierna. Skrapade ihop lite pinnar i de två sista serierna, men nådde ändå inte upp till 600. Måste skärpa mig. Härligt med vinst dock. Har en vinst sedan innan och en förlust (den enda matchen vi verkligen borde ha vunnit) och sedan en jäkla massa oavgjorda matcher. Säkert 5-6 stycken. Kanske fler.

Börjar få tentaångest på riktigt nu. Började läsa i tisdags och ansåg att nog skulle jag hinna på tre veckor. Men så mkt har jag inte fått läst, så nu är det två veckor kvar och jag har nästan lika mkt kvar som när jag började ...
Usch...

Ajja måste visa dokumentären för Andy nu

So Long

No comments: