To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 27, 2006

Panikanfall

Sitter här och pluggar ihjäl mig. Den här jäkla sammanfattningen.....
Har suttit mellan 15.00 och nu (22.00) och har bara skrivit på 1 kapitel. Ändå tycker jag at jag jobbar effektivt. Det enda jag har gjort under tiden är ätit, för en timme sedan och vilat 30 min vid 19.00.

JAG KOMMER INGENSTANNS
.
Jag måste bli färdig med det här kapitlet och börja på nästa. Egentligen hade jag behövt bli färdig med det också, men det kommer ju inte hända....så nu har jag praktiskt taget allt till imorgon. Det är på onsdag som den ska vara färdig...P*A*N*I*K
Måste säkert gå upp tidigt imorgon och jobba vidare, men jag vet hur jag fungerar och jag kommer att sova tills säkert 12. Eftersom jag måste jobba till sent idag kommer jag att vara astrött imorgon.

PANIK
.
PANIK
.
PANIK
.
Ahhhh.......panikanfall
.
Intressant blogg va....*not*
.


På tal om ngt annat. Mamma och pappa sätter upp ljusstakar och sånt. Pappa är ju inte hemma förrän på torsdag sen och i helgen ska vi lägga golv i gillestugan så då finns det ingen tid.
.
.
.

Var är alla jäkla superhjältar när man behöver dem. Varför finns det ingen som kan hjälpa mig nu. Skulle haft den som Ross Geller i Vänner kommer på...


"Science Boy - with a superhuman thirst for knowledge"

3 comments:

Jessica said...

Det är SÅÅÅ jobbigt när man känner att man jobbar och jobbar och jobbar och inte kommer nån vart!! *känner med dig*
Har inte nåt rysligt uppmuntrande att komma med tyvärr ... men jag tänker på dig och hoppas att det lossnar lite...

Jexxie said...

tack för stödet iaf....känns liksom enormt hopplöst annars..men men...får se hur humöret är efter onsdag...då ska vi träffas och diskutera igenom det..

Jessica said...

Förstår det ... hoppas att det kan kännas lite lättare efter onsdag iaf ... och faktum är att man kan ju inte göra mer än sitt bästa eller hur?!?!