To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 20, 2006

En bra dag i livet

Har varit en bra dag idag! Först en ovanligt trevlig lektion om något intressant - High Concept!
Sen var jag på körlektion och det gick jätte bra. Körde som om jag hade körkort och det gick skitbra att fickparkera!!
Sen ringde Andrea mig och ville träffas idag. Ska även träffas imorgon! Kul att ses, det var ju i augusti sist.
Har även lyckats fixa planer inför nyår och lite i mellandagarna, bland annat en utgång till ngn nation.

Har även hunnit shoppa lite filmer och filmböcker!!!

Sen är jag ju ledig till den 17 januari nu. Jag har som jag nämnt tidigare tenta inlämning den 12 januari, men det får man helt enkelt överleva.

Skulle egentligen ha fått reda på tentaresultatet från salstentan idag. Allt har dock blivit jätte försenat och endast de som fått underkänt får reda på det typ på fredag. Ångest. Snacka om att inte vilja ha mail....

De andra får reda på senare och det exakta betyget får man när vi kommer tillbaka till skolan.

Ajja...hoppas att alla ni där ute också har haft en bra dag!!


1 comment:

Jessica said...

Hey! :)

Härligt att höra att du haft en bra dag!! Såna kan man inte få för många, eller hur?! :)

Tänkte bara önska GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!!
Åker norrut imorgon, kommer hem nån gång runt Trettonhelgen misstänker jag! :)

Hoppas du får en jättebra jul!!! :)

*KRAM*