To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, December 03, 2006

Golvet

Fan vad jag stör mig på att man inte kan lägga in bilder osv. Jäkla boring....lönt ha min posterblogg om man inte kan det. Ingen annan som har problem??

Bowlade idag. Pallar inte gå in på detaljer, för jag har redan berättat den historien 10 gånger. Min bästa serie var dock på 186.
Tänker strejka lite och inte skriva så mycket förrän de fixar det här (de gör säkert INTE det)....guuud vad irriterande....istället för bildmeny och att man kan ändra färg och liknande är där ett JÄTTE stort skriv fält....varför...?

Till slut vill jag bara säga att golvet är färdiglagt där nere nu. Blev jätte fint...hade lagt in bild om det hade fungerat....

2 comments:

Jessica said...

Hej!
Jag hade samma problem med blogger men fick tipset att när man är på "Create Post" trycker man bara F5 (dvs refresh/uppdatera) och så funkar det! Det funkade för mig ... hade suttit och skrivit allting i html-kod för hand förut - VERY annoying!!!
Hoppas det funkar för dig oxå!

Jexxie said...

ska prova