To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, December 09, 2006

Ljus och glitter


Har varit på Vellingeblomman idag. Tycker att det blir sämre och sämre där. Det är dock mysigt att gå omkring i det rummet där de har alla ljusslingor och dylikt. UNDERBART. Handlade faktiskt en billig liten ljusslinga med stora lampor. Ska se var jag ska ha den. Har redan en 10m slinga i taket.

Ska äta hemmagjord pizza idag. Gott!! Det är jag som ska göra den, vilket är mindre roligt. Känner mig hemskt irriterad hela tiden, brist på socker. Drar ner på godiset (så om någon frågar mig något och jag ryter tillbaka är det förklaringen...)

Igår klädde vi granen på ovanvåningen och idag den i källaren. Mycket, mycket fina. Glittrar och lyser upp rummet. Nu ska jag återgå till att göra färdigt pappas julklapp...sen är det dags för pizzan.

God kväll små vänner

3 comments:

Jessica said...

Trevligt att ni kommer igång med julpyntande och sånt ... har inte ens haft tid att pynta NÅT själv ... inte ens en adventsljusstake *suck*
Förhoppningsvis kan jag orka med att städa och bära upp en del julkartonger från källaren så kanske det blir lite pynt här oxå ...

Jexxie said...

allting blir så mycket mysigare med julpynt. Nu gillade du ju iof inte julen så mkt men lite lampor lyser ju upp iaf!

Jessica said...

Precis!
Jag är inte förtjust i julen som sådan, men lite pynt och sånt gör ändå att lägenheten blir lite ljusare och trevligare ... och det är ju aldrig fel! :)