To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, December 14, 2006

Filmkväll

Hade en "filmkväll" i tisdags. Hade bjudit in fyra stycken sen tidigare och skickade sedan ut ett mail till resten av klassen (filmvetare...). Dock var jag mycket sent ute så vi blev inte så många. Det var egentligen rätt bra för vi få hade väldiga problem att välja film.
Filmerna blev dock Cry-baby (underbart häftig och rolig film med Johnny Depp!!), The Grudge (den am. kass) och Eurotrip (jäkligt underhållande, men är egentligen jätte dålig. Matt Damon gör världens roll. Gillar inte honom vanligtvis, men här är han nice...).

Filmade lite och tog lite foton. Ska kolla in dem senare. Någon hade snott mina breezers så jag hade bara en...*suck*

Öppnade dock upp en flaska rödvin efter lite tjat från Lasse och Lisa. Den smakade gojs..
Gick och lade oss hyffsat tidigt vid halv 3. Vi hade ju faktiskt lektion dag efter, var lite seg..
Mycket rolig i alla fall!



På tal om ngt annat. Idag ska vi spela julslaget i Rollers. Den som slår bäst på fyra serier vinner typ en julskinka. Sen är där pris till tvåan och trean med. Både med och utan handikapp. Tur...annars hade man inte haft en chans..de som slår bäst har ju antingen 1 eller 2 i handikapp och oftast inget. Jag brukar ha typ 25-35....*loser*


Men men...nu ska jag gå och göra mig i ordning för kvällen..

No comments: