To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, December 17, 2006

Ensam

Kände mig extremt ensam igår kväll. Var iväg på en "fest" och hade ingen alls att prata med. De som var där pratade om saker jag inte alls kunde ha en synpunkt i, ex planerade de sin julafton i detalj eller diskuterade spelet WoW. Ingen var taskig eller så, men jag har ALDRIG känt mig sååå ENSAM...


Fick en att börja tänka på en hel massa saker om vad man borde ha och så vidare, ex lägenhet, pojkvän, körkort, jobb osv osv osv osv

Har ingen lust alls att skriva nu..

1 comment:

Anonymous said...

Det låter som en tråkig fest du... Jag tycker om att läsa om vardagliga saker. Drama får jag nog av på film, får inte du det ;o) *Kram*, Anne