To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, December 10, 2006

Telefon!


Övningskörde idag. Körde omkring lite i Staffanstorp och sedan körde jag en bakväg in till Lund. Köpte kinamat med hem. Annars har jag bara slagit in lite julklappar och städat undan lite. Eller förresten, vi fixade telefonerna idag. nu kan man ringa hit igen! Jag har dessutom äntligen fått en bärbar telefon på mitt rum. Innan har det inte fungerat att ha telefon på mitt rum för då funkade ingen annan telefon i huset. Men nu fungerar det tack vare att det är två bärbara telefoner med olika laddnings stationer. Behöver därför inte koppla telefonen i mer en ett eluttag. Gud vad intressanta bloggar jag skriver nu för tiden. Men brist på annat så....

Ska ha lektion imorgon och sedan ska jag till körskolan kl 14.00. Blir lika nervös varje gång...

Ajja....GODNATT








No comments: