To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, December 02, 2006

Tentan

Hade salstenta idag. Fem frågor med 1 poäng och 4 frågor med 10 poäng, sammanlagt 45 p. Krävs 22-23 för godkänt...borde klara det , men man vet ju aldrig. De tre sista frågorna kunde jag och skrev en del, men den första av de stora gissade jag och skrev en massa saker som jag hoppas är rätt. Får sen endast rätt på 2/5 1 p frågor. Två kunde jag inte och den ena gissade jag fel på. Men men, nu är det över och nästa tenta är en hemtenta och ska inte lämnas in förrän den 12 januari. Ska verkligen relaxa idag och mysa med film. Skulle gjort det lite igår men det gick ju inte med tenta och allt.

Mamma och pappa lägger golv i vårt TV rum/gillestuga. De får hjälp av några vi känner som har lagt golv förut. Det är ändå 90 kvadratmeter. De är snart färdiga. De började igår så de ska också relaxa lite senare, de ska ut och äta tror jag. Blir alltså skräpmat och dipp/chips för min del...mmm nyttigt ;)

Varför ser förresten bloggen ut på det här viset när man skriver. Man kan inte ändra stil, färg eller något. Inte lägga in bilder heller. Märkligt

1 comment:

The Darkest Night said...

Tack för din kommentar i min blogg! :)