To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, December 18, 2006

Sockerbehov

Hmm...vet inte riktigt om det har varit en bra dag eller inte. Antingen har jag fått en massa kritik eller så är det tvärtom. Det beror helt på hur man ser det...

Slipper åka in till Lund imorgon. Skulle egentligen varit filmvisning klockan 13.00, men jag får filmen från annat håll. Bara en lektion kvar innan "lovet". På onsdag är det först lektion och sedan körlektion...sen är jag ledig..eller jag har ju tentan kvar men just nu orkar jag inte bry mig..

Måste bara göra ett litet inlägg om att jag hade VÄRLDENS TRÅKIGASTE lektion idag. Har ingen lust att gå in på detaljer, men jag var inte den enda som somnade om man säger så...

Har slutat med att äta goda saker. Jag äter ju middag och så, men det är inte mycket mer. Detta har effekt på mitt humör märker jag. Känner att om någon skulle kritisera mig just nu för minsta lilla skulle jag flippa ut helt...
Nää så pass allvarligt är det inte, men det har skett förändringar och mitt "sockerbehov" gör mig galen. Trodde att sockerbehov var en myt...så är det INTE...
Nog om det!

Nu ska jag gå och plugga lite innan jag lägger mig.

No comments: