To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, May 08, 2007

Area secured

Tro det eller ej, men jag har ännu ett VG 4 i betyg! Gick in på ladok och kollade. Höll på att dö när jag såg det. Sen kollade jag åt Karin och Lisa och de hade samma! Kul när det går bra för alla!! Nu har man säkrat VG i betyg, om jag har förstått rätt iaf.

I övrigt har jag haft körlektion idag. Min lärare anser mig typ vara färdig för uppkörning men man måste ju klara teorin först. Egentligen har jag bokat in teoriprovet i slutet av juni, men han sa att jag skulle försöka boka någon annan stanns. Blev i Helsingborg den 8 juni. Problemet är att då kan det hända att jag har uppsats seminarium. Antingen den 7 eller 8 är det sådant skit. Med min tur är det säkert den 8 som gäller för min del. Ska höra med Mariah om jag kan ändra så att jag hamnar på torsdagen. Inte för att låta för negativ, men om jag lyckas så innebär det säkert att ag hade hamnat i en bättre grupp om jag kunnat på fredagen....en nu ska vi inte tänka negativt....

Har hunnit med att vara på Nova också. Köpte sak till att ha när man reser och lite skivor osv.

Nu ska jag försöka skriva inledningen på min uppsats och sedan göra lite test på folk. Imorgon kommer jag åka hem så då har jag inget internet igen....bara så ni vet..

No comments: