To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 24, 2007

Bottleshop

Idag måste jag verkligen skärpa mig med uppsatsen. Är ju hemma på kvällen och imorgon blev det inget med kompisen så jag ska skriva lite då med....även om det känns trist att skriva en fredag.

Idag ska vi antagligen åka till Danmark och köpa lite sprit. Jag tänker hänga med för det är super billigt på bottleshop och så finns där saker som inte finns i Sverige. Hoppas att vi inte kommer hem för sent bara....måste måste måste skriva på uppsatsen.

Nu ska jag återgå till att städa och sedan blir det lite shopping (OBS! mat) och sedan hem till mig.

Ska försöka ringa det där numret med datorgrejjen också....har ju fått hem den jäkla räkningen för något som jag inte använt...grrr
Sen var räkningen för typ 3 månader också...jag begriper ingenting...

No comments: